دبیرستان پسرانه در تبریز

دبيرستان پسرانه غير دولتي آذربايجان دوره ي دوم در شهر تبریز - شماره تماس ۳۴۴۳۶۷۹۸ و 09910846158

دبیرستان پسرانه در تبریز

۱,۵۰۵ بازديد
دبیرستان آذربایجان، دبیرستان پسرانه (غیر دولتی) در منطقه ی غرب تبریز می باشد که با 15 سال سابقه اجرایی در زمینه های آموزشی، در امر آموزش و پرورش، کارنامه ی درخشانی دارد. اگر ساکن شهر تبریز هستید و به دنبال دبیرستان پسرانه غیر دولتی برای مقطع دوره دوم می گردید، دبیرستان آذربایجان، با قرار گرفتن در مسیر خط BRT شهر تبریز، این پتانسیل را دارد که از محله های قونقاباشی، سرچشمه، قطران، قره آقاج، بهار، خانه سازی، کوی فیروز، کوی گلستان، امیر کبیر، کوی سعدی، بزرگمهر، شام غازان، دامپزشکی، ورزش، حجتی، آخونی، کوی فیروز، فجر، اشرفی لاله، رسالت، خطیب، کوی اشکان، شهر سردورد، شهرک اندیشه و رواسان به جذب دانش آموزان ممتاز بپردازد. برای آرامش خیال اولیای محترم، دبیران دبیرستان غیر دولتی آذربایجان در تبریز، از دبیران برجسته ای که سابقه ی تحصیل در دبیرستانهای فردوسی و سعدی را داشته و برخی از اساتید هنوز هم در حال تدریس در این دبیرستانها می باشند، انتخاب شده اند. 

امیدواریم در سال تحصیلی 96-97 با تلاش و کوشش دبیران و کادر اجرایی دبیرستان غیر دولتی آذربایجان، و همت دانش آموزان عزیز، محصلان گرامی آمادگی لازم را برای راهیابی به مدارج علمی بالاتر، کسب نموده و سبب سربلندی ما و اولیا و شهر تبریز شوند. 

آدرس ما: تبریز - خیابان راه آهن - مابین چهارراه دامپزشکی(خطیب) و راه آهن، جنب کوی گلستان  جهت تماس با ما از شماره های زیر استفاده کنید. تلفن ثابت : 34436798 تلفن همراه: 09910846158مدیر مدرسه ، 09149152887 موسس 

صفحه ی اینیستاگرام ما: www.instagram.com/dabirestaan


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.