کدام مدرسه را برای فرزندم انتخاب کنم؟

دبيرستان پسرانه غير دولتي آذربايجان دوره ي دوم در شهر تبریز - شماره تماس ۳۴۴۳۶۷۹۸ و 09910846158

کدام مدرسه را برای فرزندم انتخاب کنم؟

۱,۱۸۳ بازديد

کدام مدرسه را برای فرزندم انتخاب کنم؟
چکار کنم تا آینده ی فرزندم روشن شود؟
کدام کلاسهای تقویتی و کنکور مناسب است؟ 

با توجه به فرا رسیدن فصل ثبت نام، دانش آموزان و اولیای آنها در یافتن بهترین دبیرستان گاهی دچار مشکل و عدم داشتن قدرت در تصمیم گیری می شوند.
چرا که انتخاب مدرسه ای مناسب را به حق، کاری مهم در تعیین سرنوشت کودکانشان می دانند.

فضای آموزشی و امکانات اغلب دبیرستان های غیردولتی در یک سطح قرار دارند. امکاناتی از قبیل مدارس هوشمند، دبیران صاحب نام، کلاس های تقویتی و کنکور.
و بیشتر مدارس برای جلب توجه و تبلیغات، از آماران قبولی کنکور استفاده های لازم را سود می برند.

این در حالیست که کسی سراغ فارق التحصیلان دانشگاهها نمی رود و معلوم نیست که، دانش آموزی که بعد از سپری کردن دورانی سخت و موفقیت در کنکور و گرفتن تحصیلات دانشگاهی، آیا صاحب شغل و کسب و کار و درآمد مناسب مالی هست یا نه.

آمار قابل توجهی از فارق التحصیلان بیکار نشاندهنده ی این نکته ی مهم است که صرفا ثبت نام در یک دبیرستان مجهز با دبیرانی کارآمد و آمار بالای قبولی کنکور، لازم است ولی کافی نیست.

مدیریت دبیرستان غیر دولتی آذربایجان، برای پوشش این مشکل در بخش آموزشی‌ و پرورشی خود، اقدام به دادن مشاوره به دانش آموزان و اولیای آنها کرده و با برگزاری کارگاه های کسب و کار و کارآفرینی، و همچنین کلاسها و جلسات متعدد مشاوره انگیزشی به صورت تکی و گروهی، سعی در حل این مشکل دارد.

در این کلاسها و جلسات و کارگاه‌ها، از ابتدای ورود دانش آموز به دبیرستان، با ایجاد کارتکسهای گفتگو و برگزاری کارگاههای کسب و کار و کارآفرینی و همچنین با دعوت از صاحبان کسب و کار اعم از کارآفرینان و پزشکان و نظامیان و وکلا و ... می کوشیم تا بینش صحیحی از آینده ی کاری به دانش آموزان ارائه کرده و انگیزه های لازم را در جهت رسیدن به آمال و آرزوهای متعالی آنها بوجود آوریم.

شرکت در این جلسات و کارگاه‌ها رایگان بوده و هزینه های آن را موسس دبیرستان پرداخت می کند‌

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.